Kurz Komunikace v sociální práci II. přináší několik oblastí, které vám poskytnou základní informace o jiných možnostech komunikace v sociální práci – mediace, advocacy, facilitace a koučink.  

V kurzu se dovíte zajímavé informace o efektivní komunikaci verbální, neverbální a technikách aktivního naslouchání. Další oblastí poznání budou efektivní způsoby komunikace v sociální práci: mediace, advocacy, facilitace a koučink.

Mediace jako způsob řešení konfliktu a sporů. Advocacy jako strategie prosazování práv klientů. Facilitace jako komunikační technika, která umožní dovést skupinu k cíli. Koučink jako proces hledající individuální řešení a podporující rozvoj člověka v jím zvolené oblasti.

Materiály v tomto kurzu podléhají licenci
Creative Commons BY-SA 4.0

LOGO CC-BY-SA

Bibliografický záznam pro citaci kurzu:

ŠTĚPÁNKOVÁ, Hana. TEORIE A METODY SOCIÁLNÍ PRÁCE 15: Komunikace v sociální práci II [otevřený digitální zdroj]. In: Projekt IVOV – CARITAS-VOŠ sociální Olomouc [online]. Olomouc: CARITAS – Vyšší odborná škola sociální Olomouc, 2019. Dostupné z: https://projekt01.caritas-vos.cz/moodle/course/view.php?id=76. Vytvořeno v projektu Inovace VOV_pedagogicko-sociální oblast – CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_041/0008052.